söndag 15 juni 2008

mkt avklarat idag =D

Så vad hände idag, jadu mkt som vanligt. Bokar upp mig för mkt nuförtiden tror jag. Först åkte jag till täby för att bråka med telenor. Vet inte om jag har sagt det men får två räkningar, pga en dum försäljare som inte gjorde sitt jobb. Så nu drog jag med pappa, och han kan verkligen vara en missnöjd kund. Stackars försäljaren tom skrev in i sin telefon Missnöjd kund *lol* men nu ska dom ringa imorrn och förhoppningsvis fixar det sig. Annars skulle pappa dra ur pluggen ur alla telenorkontakter vi har...

Sedan köpte jag älsklingens presenter och drog till skolan. Där pluggade jag ett tag med en kompis och seda vid 18 drog jag iväg till bergshamra. Mötte älsklingen ett tag, han gillade presenterna (annars). Åkte hem i tid för att hjälpa med det sista av maten =D så det flöt på men önskar att jag kunde fira älsklingen lite mera =/ jaja nu sussa!

Inga kommentarer: