söndag 22 juni 2008

Fin men regning dag

hade en underbar dag men lite sämre slut, regning. Men men, tillbringade dagen med min sötnos. Först badminton i 2 timmar! Jösses vad trött jag blev!! Blev även lite trött så tog lite fuskmetoder för att han skulle bli lite distraherad *visslar* typ dra ner urrringen lite och sånt... Blev 10-15 till honom. Så lite hjälpte det!

Sedan blev det buffe vid Hornstull. Riktigt bra ställe, går gärna dit igen. fanns speciellt en seafood blandning jag gillade med bla bläckfisk, krabbsticks å en speciell svamp som jag gillar. Blev såååååå mätt!
därefter blev det en promenad till Zinkensdamm, men blev Fridhemsplan! haha, gick lite fel men var mysigt förutom min jekla hicka. Blev såååå mobbad för den =/ jaja, sedan hemåt via täby centrum och tralla i regnet. Tur att jag hade paraply!

Inga kommentarer: