söndag 18 maj 2008

Newbie

Så mitt första inlägg någonsin, undra om jag kommer gilla skriva om mig själv. Få se hur aktiv jag kommer vara. Ska plugga för fullt, har tentaperiod varvat senaste var i lördags kl 9. Lagom värre att få vakna så tidigt, men sen väl där så hade de glömt att kopiera våra tentor! men men, fick 25 min extra att plugga till =P

Jaja, efteråt blev lite tröstshopping, tentan gick nog förresten helt okej. Önskar som vanligt att jag hade mer tid att plugga, kände mig oförebered. Hittade förövrigt 2 jeanskjolar av lite längre model. Insåg att min gaderob innehåller mest kortkort, ibland har man inte lust att visa så mkt hud =P

Så idag är jag i denna sekund dödstrött, har precis varit och tränat och snart ska jag ta itu med gaderoben. Måste byta säsong, det ska vara vår! Bäst att ta tjuren i hornen nu antar jag..

kram

Inga kommentarer: