tisdag 20 maj 2008

Lång dag men rolig

Ahh, äntligen hemma! Ska snart sussa för ska tentavakta på morgonen. Ta fast lite fuskare medan jag pluggar ;-)

Hade en lång men intressant dag, rätt så. Började med lite roligt skvallersnack innan jag skulle göra projekt. Därefter så blev det plugg blandat med snack och biljard och tillslut hamnade vi i datasalen i väntan på middag. satt mest och pluggade min atmosfär medan andra hade haft tentor eller ska på nu på onsdag. Rätt glad att jag beslutade att skippa min tenta på onsdag. Pallar inte att ställa om och plugga och ev få F.

Hursomhelst avslutades denna dag med sushibuffe med ett gäng kompisar =D stannade kvar till stängningsdags och hade helt underbart! God mat var det, fastän buffe egentligen inte e min grej. Kan ändå aldrig äta mer än en potion men men, gott va det. Har inget emot att gå dit igen. jaja, ska sova, måste upp om 6 timmar haha

massa kramar

Inga kommentarer: