fredag 23 maj 2008

kort kjol = intressant dag

Tänk vilka intressanta händelser som händer när man visar lite ben ;-) Hade svart kort kjol, röd figursittande V ringad tröja, hudfärgade strumpbyxor och svarta boots. Hade lite på känn när jag gick till skolan att det skulle bli endel blickar och det fick jag haha. Förutom dom "vanliga" uppskattande blickarna fick jag något utöver det vanliga, asså utöver sånt man får från pojkvännen. Även kompisen sa att jag såg snygg ut i denna outfit, såklart =P

Missförstå mig inte, hade på denna outfit för jag ville känna mig fin, hade ju tom boots så man såg egentligen inte ens hela mina ben. Fast enligt min kompis är det snarare längre upp ni killar kollar på.

Hursomhelst går jag i en korridor till datasalen, en snubbe ska precis in på toaletten. Han märkte nog mig innan han gick in för han stängde bara halvt och väntade tills jag hade gått förbi, sen busvisslade han. Jag vända mig lite halvt men fortsatte gå till datasalen och jag gör honom säga "oh my god"..

haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta, men men lite roligt var det iallfall.

Inga kommentarer: